Механизъм за обслужване на клиенти

Механизъм за обслужване на клиенти


1. Здравен проблем?!

Какво да правя?!


2. Обадете са на FiHealth. Споделете проблема си и евентуалните желания около решаването му.


3. FiHealth договаря с лечебните заведения времето, мястото и избрания лекар съобразно желанията на пациента.

4. Пациентът посещава избраното лечебно заведение.

5. Лечебното заведение изпраща документация за прегледа и лечението на пациента и FiHealth се разплаща за извършената работа с лечебното заведение.

6.FiHealth Ви пожелава щастлив живот.

 

За връзка с нас

Адрес:

кв. "Студентски град", ул. "Проф. Александър Фол" 2, вх. Б, ет. 2
(до зала Христо Ботев)

София 1700

Телефони за контакт:

тел.: 02 / 445 6664

факс: 02 / 445 6665

e-mail: fihealth@fihealth.bg

Общи условия за доброволно здравно осигуряване

Запознайте се с документа

Проверка на здравноосигурителен статус

Можете да направите справка за Вашия здравноосигурителен статус.